beslutsångest deluxe

Jag är svårt sugen på att köpa ett nytt objektiv men som vanligt har jag svår beslutsångest. Det objektiv jag tror att jag egentligen vill ha är såklart för dyrt och jag brottas med tanken om det verkligen är värt det när det nog finns ett helt okej motsvarande objektiv som bara är lite sämre helt enkelt men också endast halva priset. Beslutet blir ännu svårare för att det jag vill ha är ganska nytt så det finns inte hur mycket som helst att läsa om det. Kjell som inte är i närheten av lika snål som jag pushar mig att köpa det dyra såklart. För honom är kvalité det enda viktiga och på sätt och vis håller jag med honom men samtidigt vet jag inte riktigt om det är okej att spendera så mycket pengar på något som bara är lyxigt. Det blir ju helt okej bilder med de objektiv jag redan har. Samtidigt är det bara pengar och kan vi få bevara alla livets kommande upplevelser med lite finare och klarare bilder så kanske det är värt det.
Oj vad klockan är mycket, måste börja laga mat så jag hinner äta innan träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0