Fredagsmys

Vilken underbar dag det har varit, visserligen började den bra mycket tidigare än jag hade lust till och med bra mycket mer stress och stök men när väl skoldagen startade tycker jag att det flöt på rätt bra, utan minsta andrum dock men det trivs jag rätt bra med. Jag gick nog rekordtidigt för det här året. Jag har ramtid till 14.15 och lyckades faktiskt starta bilen 14.41. Då åkte jag förbi systemet, blev lite ledsen för att hon inte ville se legitimation först men hon kom på det när jag redan hade betalat och frågade då så då blev jag gladare. Sen åkte jag vidare till ip. Jag hittade inte mina hörlurar och övervägde nästan att skippa löpningen av den anledningen men kan stolt säga att jag gav mig ut ändå. Det var rätt folktomt i spåret så jag lyssnade på min ljudbok ändå. Underbart väder vilket jag verkligen njöt av men samtidigt fick lite höstångest av. Vill inte att ljuset ska försvinna riktigt än.
Snart måste jag hoppa i duschen för sen kommer snälla Elin och hämtar mig och så åker vi till Sandra på inflyttningsfest. Ska bli skoj! Jag har ju alltid haft rätt mycket tid uppbokad för handboll och sånt men annars brukar jag vara väldigt fri. Brukar sällan boka upp mig på saker och planera i förväg för jag tycker om att ha gott om tid att bara ta det lugnt och vara för mig själv så lite jobbigt tycker jag att det är men mest positivt. Veckorna framöver ska bli väldigt roliga och spännande. De kommande sex helgerna har jag sju matcher och kioskansvar en match, tre konserter/musikaler, och fem middagar/fester jag ska gå på.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0