trött

Man kan ju tycka att man ska vara utvilad och extra pigg efter lite längre ledighet men icke då! Det har väl iof gått hyfsat att kliva upp på morgonen men jag tycker inte jag gör annat än att gäspa hela dagarna. I morse vaknade jag med halsont, inte fruktansvärt men inte heller direkt behagligt. Men jag räknade verkligen med att det skulle försvinna under dagen som det brukar men det har snarare tilltagit. Jag har mindre än noll procents lust att träna och känner därför kanske efter lite extra. Både i halsen, höften och skavsåren på fötterna. I vanliga fall kan jag väl inte direkt påstå att jag brukar vara taggad till tänderna inför varje träningspass men idag är det nog sämst på riktigt länge och det beror ju främst på att real spelar cl-match ikväll. Jag hatar att missa deras matcher, visst hinner jag väl hem till andra halvlek ikväll men det är ändå irriterande och jobbigt. Nu är det fyrtiofem minuter kvar till träningen och jag börjar ångra riktigt mycket att jag inte passat på att sovit lite i soffan för jag kom hem vid fyra ungefär och har inte gjort mycket vettigt alls. Hade kanske varit bra med lite extra energi till träningen eftersom jag dessutom kommer komma i säng sent pga cl.
Massa gnäll nu känner jag och det är oförtjänt. Istället ska jag tänka på hur glad jag är över att Hammarby vann i söndags och därför säkrade kontraktet till allsvenskan igen, att real på sista tiden har spelat som gudar (iaf det lilla jag har sett och om man ser till resultaten), att jag väldigt sällan är sjuk och att jag fortfarande har ett handbollslag att spela med :-)


Kommentarer
Postat av: Tinna

Du är så duktig som kan vara positiv jämnt :)

2014-11-04 @ 20:19:55
Postat av: Tinna

Du är så duktig som kan vara positiv jämnt :)

2014-11-04 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0