Lista

Nog för att veckan har varit en lång väntan på matchen och jobbigt nervös men det är inget mot vad dagen har varit och vad morgondagen ändå kommer bräcka med flera mil av ångest. Så imorgon blir det till att sysselsätta sig. Jag tänker sova så länge jag bara kan. Jag ska träna, tvätta utebadet, olja det (jag fixade stolarna för flera veckor sedan men bordet blev av ngn anledning inte klart), skura altanen, tvätta massa kläder, förbereda en grillmiddag, städa huset och titta på hockeymatch.

Idag har jag förutom all nervositet haft en fantastiskt härlig jobbdag med så underbart duktiga elever som skötte sig exemplariskt på fem bussresor, en tunnelbanetur och en tågresa samt på hela museibesöket. Efter att ha legat en timme helt död i soffan och inte orkat träna så åkte vi till täby och gick på bio. Såg på den nya x-men filmen, som vanligt bra tyckte vi båda. Nu sitter Kjell och spelar krigsspel med sina vänner och jag rullar tummarna och försöker distrahera tankar och känslor. Kanske borde städa lite redan nu så huvudet får något annat att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0