beslutsångest

Ikväll ska jag bestämma meny till nästa helgs kalasande. På fredag kommer härliga vänner hit och på söndag är det dags för familjen. Det är väl nästan redan bestämt att det blir grillat till middag båda dagarna så det jag funderar över är alltså efterrätt. Jag är sjukt sugen på väldigt mycket och kan inte alls bestämma mig vad jag ska satsa på. Jag funderar starkt på tårta, äppelpaj, morotskaka, mockarutor, bullar, kakor, chokladbollar, kladdkaka och/eller glass. Kanske blir det allt på en gång. Känns dock som en rätt dålig kombo. Idag har jag ätit typ 10 gram nötter och druckit ett glas vatten så just nu lockar allt lite extra mycket. Men kanske tårta lite extra mycket faktiskt och mockarutor...

Förra helgen blev riktigt bra, det var underbart att träffa skövde-folket igen. Dock så förlorade ju real mot barca, surt som ättika då real var bättre och fick ett svintufft domslut mot sig (har det hänt förr enligt mig eller), ännu jobbigare blev det ju när de dessutom förlorade i veckan också, jag har lust att skylla allt på filmande neymar eftersom domslutet även påverkade matchen mot sevilla då ramos var avstängd. Äh jag vill inte tänka på det mer, blir bara ledsen och arg så jag byter helt enkelt ämne...
De senaste helgerna har varit rätt fullspäckade med matcher, de tre senaste har jag haft tre matcher vardera och det känns sjukt lyxigt och bra att jag inte har en enda den här helgen. Jag ska mest av allt lata mig, ska väl försöka skrapa ihop lite träningspass då jag bara har gjort två hittills den här veckan. Utöver det ska jag även passa på att storhandla och fixa en del till hus och tomt. Kanske kan jag även påbörja ett blogginlägg om resan. Det har fått stå tillbaka helt eftersom jag så fort jag varit ledig sen resan har ägnat mig åt ett annat projekt som jag blev klar med sent i tisdags, så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0