Bästa helgen på länge?!

Det här är sista helgen av tre i rad där jag har egen handbollsmatch, egen fotbollsmatch och killarna har match. Så ytterligare en intensiv helg alltså. Dessutom är det handbollsavslutning och el clasico. Det sista låtsas vi inte om att jag skrev för varje gång jag tänker på det dör jag litegrann. Det enda som är positivt med att jag är så nervös inför den helgen är att typ allt annat känns som vardagsmat. Jag är inte alls nervös inför dammatchen som är snart och inte killarnas heller och ännu mer anmärkningsvärt är att jag inte är ett dugg nervös inför fotbollsmatchen på söndag (men det kan säkert hinna ändras). Jag såg fram emot helgen och var rätt taggad på avslutning och eventuellt tegel efter faktiskt, men bara sådär lite tveksamt eftersom jag har fotboll på söndag och jag är 12 år för gammal för tegel egentligen. Men så fick jag världens bästa nyhet igår som gjorde att jag är upp över öronen taggad :-) finns ju såklart en risk att det blir platt fall och skittråkigt eller att jag skämmer ut mig rejält pga övertalning. Men tråkigt kan det faktiskt inte bli med tanke på att jag får träffa skövde-gänget igen och jag hoppas verkligen att jag har lärt mig lite iaf av mina tidigare urspårningar. Dessutom har jag ju matchen imorgon även om den är sent så måste jag ju vara pigg och kry för den :-) Det skulle vara bra om jag var pigg nog att fixa lite med ett projekt innan det som gärna ska vara klart redan imorgon men tom tidsoptimisten i mig ser omöjligheten i det uppdraget och har gett mig själv två dagar extra för att färdigställa detta.

Nää nu måste jag verkligen börja koka gröt och se efter i garderoben vad jag ska dra på mig, har inga kläder för utgång känner jag. Inte heller för fina middagar och annat som vankas inom kort. Men jag har typ gett upp efter att ha letat efter fina toppar i några år utan framgång. Åter till att göra mig klar för det känns som om jag behöver lite tid på att gå igenom packningen, är nog en del som ska med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0