I morgon ska det fixas

För idag bestämde jag och Tinna att det blir en tågluff :-) Så på torsdag mitt på dagen lämnar jag landet för lite mer än två veckor i utlandet. Ska bli sjukt roligt! Både att få träffa Kjells släktingar i Danmark och äventyren med Tinna. Det allra viktigaste på min to do list för morgondagen är att åka och köpa ett interrailkort och eventuellt boka en del tågresor i förväg. Eftersom vi har ett rätt tajt reseschema känns det väldigt bra om vi vet säkert att det finns platser på tågen och så. Vi har gjort en plan över när och vart vi vill resa, den känns riktigt bra faktiskt och det känns framförallt som att vi kommer hinna se en hel del på resan. Jag tror att jag ska passa på att klippa mig också i morgon, är verkligen på tiden för det är nog över ett halvår sen jag gjorde det sist och det är rejält slitet. Sen så ska jag försöka packa klart allt också, eftersom jag numera sover bort hela förmiddagarna och vi ska åka till arlanda före elva på torsdag så kan det vara skönt att allt är klart när jag går och lägger mig. Nu kom jag på en till superviktig grej jag måste fixa i morgon, lägga till bagage på min flygbiljett till köpenhamn. Jag ska betala räkningar och fylla min mobil med ljudböcker, inser att jag verkligen borde gå till biblioteket också för att jag nog inte har några ljudböcker hemma.
Jag måste vattna alla blommor och mina pallkragar så de klarar sig när jag är borta, som tur är (även om jag gärna hade haft honom med mig) så ska ju Kjell hem och jobba nästa vecka så han kan ju ta hand om allt då. Nu borde jag tvätta en till maskin så alla kläder jag eventuellt ska packa med är rena.
Åh vad spännande och roligt det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0