Svensk sommar

Helt galet vad varmt det är i Sverige för tillfället. Är det så här somrarna framöver kommer se ut kanske det visst är värt med pool. Synd att man inte tjänar storkovan så man kan slösa lite på tomten. Fast hellre min lön och det jobbet jag har för det är helt sjukt underbart att få vara så mycket ledig som jag får och däremellan göra typ det bästa som finns.
Igår var jag på första fotbollsträningen på ett tag, jag är glad att jag iaf har tränat en del i sommar för fy satan vad jag blev trött och jag hade faktiskt inte velat veta hur jag skulle må om jag var i ännu sämre kondition. Trodde inte jag skulle kunna komma ur sängen idag men det var faktiskt inte så farligt i kroppen, iaf inte då. Tycker jag blir stelare och stelare för varje timme som går vilket inte bådar gott inför morgondagen då det är inte mindre än två pass som väntar, dessutom verkar det ju som att solen tänker gassa på rätt bra även på lördag så det lär ju göra en extra mör kan jag tänka. Förra veckan blev det tre pass i spåret och två på ct:n den här veckan har jag än så länge ett i spåret, ett på ct:n och en fotbollsträning. Men det återstår ju två dagar och fyra fotbollspass inplanerade så jag kommer nog vara nöjd med träningsgraden efter den här veckan också.
Nu ska jag nog ge mig ut i solen en liten stund till, jag varvar sol på altanen med svallning i vattenspridaren vilket faktiskt är väldigt skönt. Vill dock inte bränna mig och blir lagom rastlös efter en liten stund så jag smiter gärna in och njuter av lugnet och svalkan i soffan inomhus istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0