Vinst

härligt underbart! Jag älskar att vinna och idag krigade killarna verkligen för vinsten och var sååååå värda den. Att det dessutom var mot trean i tabellen och att vi nu snodde den platsen gör det ännu bättre.
Tydligen spelade real match också, verkar varit en grym sådan som jag missade :-( Asså jag är helt säker på att det har stått 16.00 den 19/1 på deras hemsida. Jag var inställd på att det skulle krocka med firandet av svärfar imorgon sedan tidigare i veckan och idag när jag kollade på reals hemsida var jag tvungen att för säkerhetsskull kolla datumet på datorn för att se att det inte var den 19:e idag. Men men, härlig vinst iaf! Tyvärr lär jag väl missa deras match på tisdag också. Jag kommer inte ihåg när vår match är men den lär väl va på vår träningstid och säkert inte börjar förrän typ 20.30.

Nu ska jag laga lite mat, har fastat idag och hittills intagit 0 kalorier så jag har lite att ta igen :-) Det blir nog kyckling och lite morötter i ugn. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0