Snart iväg

måste åka snart, det är fotboll i Karby som gäller. Det ska bli kul men samtidigt är jag inte alls sugen på att åka hemifrån. Det är så skönt att sitta här i soffan och jag skulle så gärna vilja se Sverige spela, som tur är hinner jag tillbaka till realmatchen iaf. Jag har inte morgondagens lektioner helt planerade än och borde verkligen komma på något bra snart eller åka astidigt imorgon. Med tanke på att realmatchen börjar först 21.30 så lär jag ju inte vara pigg som en lärka imorgon direkt. Men det blir säkert bra...
Igår tittade vi lite mer på resan och plötsligt blev jag lite osäker på vad vi borde göra. Ska vi skippa Fraser eller inte, tänk om man lägger en del pengar och framförallt dyrbar tid på det och så är det värdelöst väder, det skulle inte va så skoj. Vi får fundera några dagar till men sen tror jag att vi vill boka lite mer, typ boende, flyg och eventuella triper kanske... Jag ser verkligen fram emot resan och det kommer säkert blir superhärligt men lite jobbigt kommer det nog bli också, jag undrar hur många timmar vi kommer sitta på ett flygplan under de två veckorna, typ halva tiden ;-) nejdå, men det är surt att vi inte kan stanna bara några dagar extra för då känns det som om man skulle hinna med mer av det man vill utan att det blir för hattigt och stressigt. Nu lutar det väl åt att vi ser till att ha några dagar i slutet för att bara kunna bo på samma ställe och semestra lite i lugnt tempo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0