Sista dagen på lovet

Det har varit ett underbart lov, som vanligt går tiden sjukt fort. Igår spelade jag fotboll i Rimbo, det blev fem matcher som tur var inte var långa alls för det hade jag nog inte pallat. Det var kul att spela och det var roligt att få köra flera matcher efter varandra för jag kände hur jag kom in i det lite mer för varje match nästan. Sen så tycker jag nog inte att det gick så bra för mig men jag är ändå positivt överraskad över hur det gick för laget för vi vann tre, spelade en lika och förlorade bara en och då saknade vi ändå en hel del bra spelare. Efter fotbollen åkte jag och kicki hem till henne och efter ett tag kom lovi och sen anna. Det var härligt att träffa dem som alltid, känns sorgligt att de redan ska åka "hem" igen. Det som hade kunnat gjort kvällen betydligt mycket bättre hade ju varit ett guld men nu blev det istället finland som tog hem jvm. Det hade jag aldrig gissat inför turneringen. Jag tycker Sverige har varit grymma och förtjänade verkligen guldet men men nu blev det inte så.

Idag har vi städat undan granen, jag har aldrig haft en så död gran någon gång, vet inte riktigt vad vi gjorde för fel med den men den ville verkligen inte behålla sina barr. Den var dock fin och mysig så länge den varade och eftersom vi tog in den i mitten på december har jag ändå fått njutit av den ett bra tag. Vi har även satt upp våra tavlor i sovrummet vilket känns riktigt bra. Jag är riktigt imponerad av de små krokarna och tycker att det blev väldigt tjusigt. Vi blev båda sugna på att fixa fler tavlor men det är svårt att bestämma exakt vilka bilder vi vill använda oss av och var de ska sitta, hur stora de ska va och allt annat så det lär väl dröja flera år till innan nästa gäng kommer upp...

Nu ska jag jobba en del och förbereda inför morgondagen, sen har killarna träning och sen SKA jag motstå lockelsen att slappa framför någon film efter den och gå och lägga mig tidigt. Jag skulle ju upp tidigt idag för att underlätta för morgondagen men det var för lockande att stanna uppe igår när jag kom hem så eftersom jag la mig så sent satte jag klockan på halv tio så jag ändå fick några timmar sömn och jag var nästan på väg upp då men sen somnade jag om ett antal gånger och efter det började jag läsa så jag gick inte upp från sängen förrän närmare ett, illa! Imorgon har jag inget val och jag ska vara på jobbet absolut senast klockan sju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0