Resplaner

Idag har varit en supermysig dag då min babe har varit ledig precis som jag. Vi har tagit det rätt lugnt vilket är det rätta tempot för mig nu när jag verkligen är i supersemestermood, man blir verkligen seg av att vara ledig länge på ett positivt och avslappnat sätt. Idag har jag iaf gått ner till centrum och en bra bit tillbaka, målet var biblioteket och ett lån av en reseguide till Australien. Så vi har läst lite och funderat och har kommit fram till en preliminär plan. Vi flyger på kvällen den 13/2 men är inte framme förrän morgonen den 15:e eftersom det är så sjukt långt dit och det är en viss tidsskillnad. Tanken är att vi har några dagar när vi ägnar oss åt brudparet, sen bär det av mot melbourne och great ocean road, efter det blir det nog Brisbane och Fraser Island och sedan Airlie beach och whitsundays och barriärrevet innan vi beger oss till Sydney och åker hem den 1/3. Kanske är det lite väl kort om tid för att vi ska hinna med allt det där så vi får se, det är bara preliminära planer än så länge men det känns skönt att ha en plan så vi får ut så mycket som möjligt av den korta tid vi är där. Det är ganska precis sex veckor kvar tills vi åker, galet härligt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0