Kickstarta veckan

Nu är det inte lång tid kvar, snart bara en vecka. Det känna så overkligt att vi ska åka till Australien. Idag fick jag frågan om jag ville betala 80 dollar för att bli sminkad till bröllopet. Det var ju gulligt att fråga men jag skippar nog det. Visst skulle det kunna va kul att bli professionellt sminkad och kanske inte så kul att alla andra kommer vara supersnygga medan jag kommer i ballerinaskor och egengjord makeup men det är ju ändå inte jag som ska gifta mig. Om jag någonsin gifter mig vilket jag nog inte tror eftersom det inte är något jag tror att jag vill så kanske jag kan tänka mig att betala för att bli sminkad.

Kom ganska nyligen hem från killarnas träning. Inför den hade jag inte mycket inspiration alls. Det känns som om jag gör lite samma sak på alla träningar. Visserligen är jag ju fortfarande inte nöjd med vad vi presterar i liknande situationer på match så helt fel är det kanske inte att fortsätta repetera men samtidigt vill jag inte att de ska ledsna på övningarna. Men träningen kändes väldigt bra iaf. Det var riktigt bra fokus och det kändes som att alla verkligen körde för fullt vilket är så viktigt och härligt. I morgon borde jag verkligen åka och shoppa, får se om jag orkar med det. Jag är verkligen ingen shopping-människa, vilket kanske är mestadels till min fördel, men nu när det är vissa saker jag måste köpa och jag har noll motivation och vilja till det känns det lite jobbigt men det blir nog bra...

Nu ska jag bestämma mig om jag ska äta något och sen planera lite inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0