Borde sova men istället kommer jag dra ett sjukt onödigt blogginlägg

Jag känner verkligen inte för att sova men jag vet ju att jag kommer tjäna på det i morgon. Men jag väntar med att växa upp och ta vettiga beslut. Det är bra att vara lite rebellisk och strunta i sina borden ibland.

Helgen var väl sisådär men avslutades rätt bra. Vi spelade match mot AIK och gjorde det riktigt bra tycker jag. Kan varit den bästa matchen det här året, fast det var ändå en hel del saker som kunde vart bättra också. Jag fick ju träna på att lägga straff i torsdags så jag kunde ju inte direkt säga nej igår och lyckligtvis nog satte jag båda mina. Annars är jag faktiskt också rätt nöjd med min insats, förutom några skott som verkligen inte var så bra. Men å andra sidan sköt jag ju och det är väl positivt i sig. De senaste matcherna har faktiskt varit riktigt roliga att spela och jag är uppriktigt väldigt ledsen över att jag missar de två som väntar nu.

I morgon ska jag försöka gå tidigt, problemet är ju att jag ska vara ledig i sex dagar och måste planera och förbereda allt till det utöver det vanliga arbetet så det kan bli lite stressigt, dessutom har vi en matematikträff på onsdag eftermiddag vilket gör att jag inte kan fixa något då och på torsdag är det ju skoldagen som gäller och sen skynda hem med bilen och direkt ge sig av mot arlanda.
I morgon ska jag försöka packa allt och se till att typ allt inför resan är fixat, jag känner dock mig själv och kommer troligtvis få skippa fotbollen på onsdag för att jag då inte har börjat packa för jag kommer säkert komma sent från jobbet, ska sen på middag till mamma och sen ska jag såklart se andra semin mot Atletico och däremellan ska jag väl försöka föra in böcker på iphonen, tömma datorn och alla minneskort och preppa dem med filmer och serier istället typ.
Nä nu måste jag verkligen hoppa upp från soffan och fixa lite saker innan jag ska gå och lägga mig. Bland annat ska jag prova mina bikinisar, mardrömmen vore ju att de inte går att ha och att jag måste lägga till lite panikshopping på listan till i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0