Seg söndag

Den första arbetsveckan på det här året (för mig är skolåret nästan överordnat kalenderåret) är avklarad. Det var en härlig sådan måste jag säga. Det var både roligt och härligt att vara tillbaka på jobbet, allt känns väldigt bra inför höstterminen även om man såklart alltid skulle vilja hinna förbereda och planera ännu mer. Sen så kan jag ju inte direkt påstå att jag var pigg under veckan. Att gå upp på morgonen var hemskt redan på tisdagen och blev värre och värre för varje dag som gick. Igår hade jag tidig fotbollsmatch och behövde ställa klockan men idag passade jag på och sov ut ordentligt. Tror inte jag vaknade förrän runt elva typ, och då gick jag inte och la mig supersent igår eftersom Kjell ändå skulle upp tidigt och jobba. Vi var hemma hos några vänner igår och spelade spel, det var mysigt och roligt.
Nu väntar en ny spännande vecka och på tisdag börjar det på allvar eftersom det är då eleverna kommer. Det ska bli så kul att få jobba ihop den här klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0