Kommer inte på någon rubrik

Nu går dagarna verkligen fort, kan vara att jag sover bort halva dagarna men det tar jag ju igen i vaken tid på nätterna så det är nog inte bara det. Kanske snarare att jag känner att semestern börjar ta slut. Det är mindre än en vecka kvar till jag har börjat jobba. Jag har verkligen en dubbel känsla inför det för samtidigt som jag längtar och tycker att det ska bli hur kul som helst vill jag bara fortsätta få sova utan att ställa alarm och kunna göra precis vad jag vill när jag vill, det är så fridfullt och avslappnande. 
Den här dagen känns som att den precis har börjat och jag borde egentligen redan ställa mig och laga middag. Jag åkte till Kjells jobb vid tvåtiden inatt och sov över där, kul att få hålla honom sällskap på jobbet och dessutom ville han bli hemskjutsad eftersom han cyklat till jobbet för första gången så det passade bra. Precis när jag hade somnat vaknade jag av larmet och han fick hoppa upp och bege sig iväg ambulansen. Jag somnade om på en gång och har absolut inget minne av att han kom tillbaka utan vaknade inte förrän runt nio på morgonen och sen somnade jag om till typ elva. Han hade såklart kommit tillbaka, typ två timmar senare och sen hade han inte fått nå mer jobb, skönt för honom. Vi åkte runt till några olika sportbutiker och cykelbutiker på vägen hem för han behövde köpa en del inför sin cykelsemester på Gotland, är lite avis eftersom jag älskar Gotland men vi får åka dit någon annan gång helt enkelt. 
Imorgon ska jag nog till IKEA med mamma, ska fundera ut vad jag ska köpa med mig hem, har egentligen inget jag verkligen vill ha därifrån men jag misstänker att jag kommer plocka på mig en hel del smått och gott. Kjell har iaf beställt fryspizza :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0