bra där

det är lagom att bli lite hungrig när klockan nästan är elva. Jag åt lite spagetti och köttfärssås idag till frukost/lunch, det var väl vid elva-tolv typ. Vid fem spelade jag match, vilket inte gick så bra som jag hoppats på, jag kom helt fel i flera situationer och tvekade på tok för mycket i så många lägen, blä! Men vi vann iaf vilket var riktigt skönt och välbehövligt. När jag kom hem funderade jag på om jag skulle laga något men jag var verkligen inte sugen eller hungrig. Så jag klippte lite gräs, duschade och parkerade i soffan med datorn i knät och en film på tv:n. Nu börjar dock magen göra sig påmind och jag funderar på om jag bara ska låta det gå över eller om jag ska göra något åt saken...

Intressant eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0