Trettio plus

och jag njuter för fulla muggar :-)

Jag hade en underbar födelsedagsvecka och känner mig så ofantligt lyckligt lottad över alla underbara människor jag har i mitt liv. De är helt fantastiska!

I helgen vann vi (frösunda) med 5-0 och Real med 4-0 så det hjälpte till att förgylla en makalös helg.

Idag kom jag hem strax efter tre och har slappat och sovit i soffan, hur lyxigt är inte det? Nu överväger jag om jag ska göra våfflor innan den superviktiga matchen real har mot dortmund, det som gör mig lite tveksam till det är om jag verkligen kommer orka en skål med popcorn i pausen då, för det MÅSTE jag ju ;-). Fast å andra sidan är jag rätt säker på att jag orkar det och i värsta fall kan jag trycka ner dem ändå så våfflor it is :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0