Nöjd

När jag gick upp i morse hade jag taggat för ett träningspass på ct:n. Jag körde bara en träning förra veckan och gav mig själv lite ledigt men bara med villkoret att jag skulle köra igång ordentligt den här veckan. Så jag hade peppat mig själv och såg fram emot ett avsnitt av 24 som jag ser på netflix när jag tränar. Men till min förskräckelse var det något tekniskt fel på netflix så jag kunde inte titta på det. Då blev jag allt annat än taggad på att träna och såg det nästan som ett tecken att få slippa men så tog jag mig i kragen och släpade mig ut i spåret istället. Jag sprang till ip, 1,6:an och tillbaka vilket visade sig vara lite mer än 6 km. Jag sprang i stort sett i det tempot som jag gjorde sist när jag sprang femman, för två veckor sedan. Jag borde verkligen kunna pressa tiden lite eftersom jag orkar springa längre med samma tempo men ändå så känns det inte som att jag kan springa särskilt mycket snabbare. Jag hoppas iaf att få ett nytt personbästa i sommar vilket verkligen inte ska vara omöjligt eftersom jag inte har något vidare bra sådant. Men det kräver nog att jag springer ibland och jag hatar att springa, visserligen var det rätt skönt idag men det var ju bara för att det var så underbart väder och för att det är första riktigt härliga försommardagarna och det kan man ju inte låta bli att bara älska. Men det kommer det ju inte alltid vara och alltså måste jag hitta sätt att motivera mig tillräckligt för att orka köra på.
Lite mer nytta än träningen har det blivit för sen åkte vi förbi banken och la in önskemål om att öka på vår amortering och sedan vidare till euromaster för däckbyte, vi hade inte bokat tid men det var helt tomt där så det gick på nolltid, skönt :-) På väg hem stannade vi och handlade lite mat då jag är sugen på att prova laga ngt nytt som jag aldrig gjort förut, hoppas det smakar gott.
Nu ska jag se om min babe vill hjälpa mig med vår fotobok vi jobbar lite med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0