Ledighetslunk

Jag har varit rätt duktig hittills och gjort nytta varje dag av ledigheten än så länge. Igår läste jag lite inför studiedagen nästa tisdag, åkte iväg med glas och annat till returstationen och så oljade jag förstukvisten. Idag hade jag tänkt att jag skulle skura altanen första vändan men nu börjar ledigheten ta på mig och jag har inte kommit upp ur soffan. Det är verkligen ansträngande att vara ledig ;-) Nu är det bara lite mer än en timme kvar innan fotbollsträningen så nu hinner jag inte längre. Jag borde nog äta lite innan träningen men jag vet inte om jag orkar ställa mig upp för det heller.
Förhoppningsvis släpper den här latheten imorgon, troligtvis går all energi i min kropp åt att förtränga en viss match idag och om några timmar är det ju över. Jag trodde inte jag skulle vara så nervös för jag är helt säker på att det inte kommer gå bra, typ snarare katastrofförlust. Jag har verkligen förlikat mig med den tanken och eftersom vi fortfarande till skillnad från barcelona har chansen att vinna cl så känns det inte som hela världen att vi har förlorat cupen. Men trots att jag är rätt förlikad med den tanken så har jag miljarder fjärilar i magen så fort jag tänker på det vilket det är rätt svårt att undvika när man inte är så värst upptagen med andra viktiga saker... Nä nu ska jag ta mig upp, äta lite och peppa inför morgondagen då jag ska skura altanen minst två gånger :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0