Helg igen :-)

Hur galet fint väder har vi inte haft den här våren? Det är så sjukt skönt :-) hoppas bara inte det betyder att sommaren kommer regna bort! Jag är nöjd med vår insats i trädgården, altanen blev superfin och mörk när vi oljat den och träden är i marken och kommer förhoppningsvis växa sig stora och starka de kommande åren, skulle de dessutom bära lite frukt skulle det ju va sjukt najs :-) 

I helgen ska jag väl fortsätta och ta tag i att olja utemöblerna och sen får det nog bli plantering och pallkragar helgen därpå om vädret tillåter det förstås. 

Imorgon är det 30-årskalas igen vilket jag ser fram emot, ska dock bara hitta en present och outfit vilket inte känns så där enkelt och solklart som jag hade önskat. 

Nu ska jag hoppa upp på ct så jag stolt kan bocka för mina måsten, då har jag nämligen uppfyllt tre träningar och tre cykelturer till jobbet den här veckan, något extra pass i helgen skulle ju inte skada men det är bara bonus isf :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0