Helg men ändå inte

Det har varit en rätt lång vecka även om den gått fort. Lång för att jag har varit småförkyld och trött och dessutom (kanske därför) har det varit extra rörigt och tungt på jobbet. Men nu är det fredagkväll och vi har precis varit på bio, mindre bra film men mysigt och kul att träffa jocke och amanda. Kommer nog sova om inte alltför lång tid och hade gärna sovit ut imorgon men det kan jag inte. Klockan är ställd tidigare än vanligt och jag är lite orolig att jag ska försova mig. Jag hatar att komma sent och imorgon ska jag köra till ett ställe på lidingö som jag inte har koll på vart det ligger eller hur lång tid det tar att åka dit. Dessutom ska jag ansvara för att fyra andra kommer dit i tid. Men det ska nog gå :-) ännu mer nervls är jag faktiskt redan för el clasico som så lägligt ska spelas ända helgen på ett år som jag jobbar. Dessutom precis samtidigt som vi ska äta middag, förhoppningsvis kan jag se första halvlek och sen kanske kollegorna har lite överseende med att jag har mobilen nära.

Damerna spelar mot westermalm och jag är nästan lika ledsen att jag missar den matchen som att jag missar el clasico. Jag hoppas på vinst för vi ställer upp med ett bra lag, men eftersom jag är optimistisk på förhand kommer det säkert gå åt helvete!

Nä nu ska jag försöka sova tror jag. Bara tre arbetsdagar kvar sen ska jag slappa i sex dagar, längtar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0