Tomhet

Så var det över. Just nu känner jag mig mest tom. Under matchen upplevde jag spänning, glädje, ilska, frustration och sorg. Så nära men ändå inte den här gången heller. Är besviken på mourinho. Saknade pepe hur mycket som helst och såklart även casillas även om jag tycker lopez gör en helt okej match. Tycker Essien aldrig skulle varit på planen men kan inte för något i världen förstå varför han fick vara kvar matchen ut. Är besviken och irriterad på domaren men framförallt ledsen för att spelare väljer att spela så osportsligt och filma så extremt mycket.

Det är mycket på den här resan som inte riktigt gick som vi hade hoppats men jag är glad över att jag åkte hit. Det är en häftig upplevelse även om man är ledsen och besviken över resultatet och jag hade definitivt inte velat gå miste om allt nu hade gått som man hoppats. Dessutom har jag ju haft underbara reskamrater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0