På plats

Resan gick smidigt även om jag blev plågsamt jobbigt påmind om hur jag själv säkerligen uppförde mig för ett x antal år sedan på liknande resor av ett yngre tjejlag som vi turligt nog var omringade av på tåget. Men det är väl sånt som hör till turneringslivet ;-)

Jag blev löjligt lycklig när jag insåg att jag har tv på rummet och cmore sport som visar reals match imorgon. Dessvärre spelar ju killarna sista matchen 19.40 så jag lär ju missa hela första ändå men lite är bättre än inget så jag blev glad iaf.
Nu ska jag nog knyta mig eftersom första matchen är klockan sju imorgon. Är det okej om tränaren inte äter frukost och deltar på uppvärmning? (skojar såklart)


Kommentarer
Postat av: Lili

Härligt! Vi ska till Thomas och Lena på middag, men jag har förvarnat att jag kommer kolla på matchen. Skickar rapporter så får vi se när du kan läsa dem. Lycka till imorgon! Kram

2013-03-15 @ 23:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0