Mitt öga

 
Kan ju tycka att det inte riktigt är okej att det ser ut så här och har gjort så till och från i tre veckor i stort sett. Det är faktiskt nästan så att jag överväger att gå till någon läkare. Men bara nästan så vi får väl se om det blivit bra om några veckor. Det jag kanske ska göra är att skippa linserna helt och hållet. Hade det inte varit för handbollsträningarna skulle jag ju inte använt dem hittills heller. På måndag är det ingen träning eftersom juniorerna har match och förhoppningsvis är ögonen helt bra på torsdag senast :-)
 
Förresten såg jag klart på melodifestivalen, det var faktiskt lite kul att se hur chockad och rörd killen som vann var. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om låten för jag hade det mesta av mitt fokus på datorn under hela programet men den var säkert bra. Jag har tidigare varit så fashinerad över att vinnarna lyckas ladda om och sjunga precis när de har fått beskedet. Idag lyckades han nästan inte, men att han avbröt och bad om ursäkt och sedan sjöng vidare gjorde att jag uppskattade honom ännu mer faktiskt.
 
Nä nu ska jag sova och hoppas att jag kan öppna ögonen när jag vaknar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0