Det blev ingen träning

Jag fick ont i halsen igen under dagen och hostattacker då och då vilket fick avgöra. Sebastian undrade om jag kunde spela i helgen och jag vet ärligt talat inte riktigt. Jag har ju som sagt bestämt mig för att lyssna på min kropp och jag vet att det är i stort sett omöjligt att göra när man väl är på en träning eller match, framförallt det sistnämnda. Jag vet inte om det är bra för mig att spela, men jag vet ju inte heller att det inte är bra... Spelar jag misstänker jag att jag inte kommer orka någonting alls eftersom jag varit sjuk i två veckor och inte tränat alls. Jag svarade lite tveksamt och skrev att jag kanske kan vara med lite som reserv. Då skrev han att det vore jättebra om jag är med för att det är ont om spelare men att jag såklart inte ska riskera hälsan. Så jag svarade att jag är med och räknar med att spela litegrann iaf. Ju mer klockan blev ju mer ont fick jag i halsen och när det väl var dags att somna vid ett vaknade jag nästan direkt av sjuka hostattacker och så höll det på till över tre :-( men sen lyckades jag iaf somna och sova relativt ostört i några timmar. Hmm, jag är inte helt säker på att det är bra att spela men just nu har jag inte hostat säkert på en timme och jag har inte så ont i halsen :-) Det är bara att hoppas på det bästa.
Jag hade nog tänkt att se på matchen imorgon (el clasico) tillsammans med Kjell, min syster och hennes pojkvän som jag knappt har träffat hittills. Han är barcafan ska nog tilläggas i ekvationen så hon frågade först lite tveksamt och jag trodde det var en dålig idé. Jag tänkte att jag nog kan uppföra mig och jag vill ju väldigt gärna lära känna honom och sen när vi vann i tisdags kände jag att jag kommer kunna uppföra mig hur det än går imorgon. Men problemet har jag nu insett är att matchen börjar redan klockan fyra, och jag har ju match i åkersberga klockan två. Vi hade från början tänkt äta här hos oss men Helenas pojkvän ska jobba och hinner inte hit i tid till matchen så då funderade vi på en sportbar i stan men isf kommer jag antingen få komma i matchkläder eller lite sent och det blir väldigt stressigt så just nu lutar det mer åt att vi får ta det en annan gång istället.
 
När det gäller mina sportlovsprojekt går det ju sådär men jag har ju lite tid kvar innan det är dags att börja jobba igen. När det gäller bilder har jag iaf gjort ett första val av bilder till ett 2012 album. Har lite mer än 600 bilder än så länge och kommer säkert banta bort en del till men nu är jag på väg iaf. Gardinerna ska jag börja sy upp lite idag, kommer säkert inte bli klar men det kan vi ju hoppas att jag blir på söndag om inte annat...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0