Full rulle

Så har vi inlett sista skolveckan för den här terminen, det är helt ofattbart. Ännu galnare är det ju att vi åker till Afrika om mindre än två veckor. Den här veckan kommer vara aningen hektisk, hela helgen är det eken och jag ska försöka hinna gå på en studentmottagning också. Nästa vecka jobbar jag mån-tors, jag kanske kommer kompa torsdagen men det vet jag inte än. Det beror helt på hur mycket jag hinner med de andra dagarna. På fredagen är det midsommar och på lördagen åker vi.
Egentligen har jag nog inte supermycket som ska fixas, det mesta har vi nog koll på men jag känner mig väldigt osäker på min packning, när det gäller kläder. jag vet inte alls riktigt vad jag ska ha med mig och även om jag kanske egentligen har de kläder jag behöver så är jag aningen sugen på att skaffa något nytt. Därför borde jag hinna förbi ett köpcentrum någon gång framöver. Vet dock inte riktigt hur det ska gå till. Imorgon jobbar jag rätt sent, borde träna och vill inte riktigt missa sverigematchen helt och hållet. På onsdag har jag förhoppningar om att inte vara kvar så länge på jobbet men jag ska träna och tvätta massor och fixa hemma för i helgen vankas det övernattningsgäster. På torsdag är det jobb och träning för hela slanten och på fredag är det jobb och galafest som gäller. Helgen har jag ju redan skrivit om och nästa vecka ser väl iof lite lugnare ut men jag har börjat inse att tiden rinner iväg betydligt mycket snabbare än vad jag tror att den gör.

Igår var vi på middag hos mamma och sen på bio, after earth. Jag blev väldigt positivt överraskad av den filmen. Hade verkligen inga höga förväntningar så det kan ju berott på det. Folk undrar kanske varför man väljer att gå och se en film som man tror är rätt dålig på bio och egentligen har jag nog bara ett svar, will smith. Jag tycker väldigt bra om honom även om jag inte anser att han är en fantastisk skådespelare, men dessutom har jag en känsla av att han inte gör dåliga filmer så även om jag tyckte filmen verkade töntig och tråkig på trailern så visste jag att möjligheten för fel intryck fanns där.

Tyckte väldigt mycket om något han sa om rädsla. Faran är verklig men rädsla är något vi väljer.

Jag är larvigt rädd för vissa insekter och kryp och det tycker jag inte om, dessutom märker jag att jag bara blir värre och värre. Så nu har jag bestämt mig för att jag inte längre ska va det. Visst jag får va lite rädd men jag ska lära mig att hantera det mycket bättre än vad jag har gjort de senaste åren. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

DDR du spindeln i bilen innan eller efter bion? :)

2013-06-12 @ 19:55:16
Postat av: Lovisa

Såg*

Svar: Det var innan, i lördags och bion var i söndags :-) Så nästa gång den kommer ska jag vara mer kontrollerad ;-)
Katarina Pettersson

2013-06-12 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0