Mysig helg

Det är så skönt att vara hemma igen även om det såklart var helt underbart att resa också. Igår åkte vi och träffade världens sötaste Ellie och passade på att kika lite på hennes familjs nya hus. Idag har vi haft härliga vänner här på grillmiddag. Så utöver att förbereda inför det har vi inte gjort så mycket. Vattnat gräsmattan och tittat på foton typ. Jag tror faktiskt jag börjar bli klar med valet av bilder, har nog aldrig varit så snabb tidigare. Och av över 5000 bilder är det bara 373 kvar, helt galet duktig har jag blivit på att sålla. Imorgon ska jag skjutsa min globetrotter till väsby för han ska åka till London några dagar på en svensexa. Jag hade små funderingar på att lämna in bilderna direkt efter det men för det första så börjar jag bli lite trött och borde sova och inte har gjort den sista kollen och inte heller valt vilka bilder som ska vara små, normala och stora och för det andra (nästan ännu viktigare) är det ju bra om Fotobutiken har öppnat och jag misstänker att de inte kommer ha gjort det när jag kommer tillbaka till Vallentuna vid 8-9 rycket. Så jag lär väl åka hem och gå igenom bilderna en gång till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0