Hemma :-)

Nu är vi hemma igen efter en helt fantastisk resa. Efter över 25 timmar på resande fot och tre olika flygplan är vi såklart något möra men jag tycker vi varit oförskämt pigga ändå. Visst kunde jag sova lite på sist planet men det var inte så supermånga timmar. Idag har jag tvättat alla reskläder och fört över alla foton till min externa hårddisk, det var över 5000 så nu blir det till att sålla. Jag har bäddat med nya lakan i sängen också och jag kan ju säga att den aldrig har varit så mjuk och underbar som nu. Imorgon är det tillbaka till träningen som gäller, det ser jag faktiskt fram emot, om inte annat ska jag lura mig själv till att tro att jag gör det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0