Framkallning

Nu håller jag på att för över de bilder jag valt ut till ett usbminne så jag kan åka ner och framkalla dem. Jag hade ju i stort sett valt färdigt alla bilder igår kväll(natt) så det jag gjorde idag var att sortera dem i små, normala och stora och det visade sig inte vara så lätt som jag trodde att det skulle va men nu är jag iaf klar och känner mig ganska nöjd. Jag är ju inte den personen som har minst beslutsångest på den här planeten direkt och det är så många bilder som är fina på olika sätt så att välja det fåtal som jag vill förstora var faktiskt svårast.

I morse skjutsade jag ju Kjell till Väsby där han anslöt med resten av grabbgänget och efter det åkte jag faktiskt raka vägen till ip och sprang. Det gick inte superfort men jag är ändå nöjd. Jag har ju ändå inte tränat alls på hela semestern, om man inte räknar med den dagen jag gick/klättrade/kröp runt i Bwindis magiska natur i 7-8 timmar, jag hade rätt möra ben i några dagar efter det faktiskt. Jag har alltid avskytt att springa och gör det fortfarande men jag märker stor skillnad på mitt motstånd mot att gå ut och springa faktiskt. Det är inte världens övertalningsförmåga som krävs för att jag ska göra det och det är väldigt skönt. Efteråt när man är klar är det ju alltid skönt men det har det ju alltid varit. Jobbigt och hemskt är det större delen under själva träningspasset precis som vanligt så det är känslan före som har förändrats. Jag börjar helt klart få tillbaka lite mer (med betoning på liiiiiite) av det träningssug som jag växte upp med men har saknat i så många år. Det är ett bra steg i rätt riktning och förhoppningsvis kan jag bli ännu mer träningsmotiverad om jag håller ut och tränar på bra även i fortsättningen.

Nu ska jag ju ner till centrum som sagt. Ska passa på att göra några andra ärenden när jag ändå är på byn ;-) Sen är det hem och vattna gräs som gäller. Tanken är att jag ska städa och fixa en hel del också men det vågar jag inte lova. Ska försöka vara lite duktig nu den här veckan och få mycket nyttigt gjort så har jag tre slapparveckor sen när jag bara kan njuta av resten av sommarlovet med gott samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0