Min favoritstad

Svår fråga, jag måste nog ändå säga Stockholm. Borta bra men hemma bäst lixom ;-) Jag tycker om flera städer men det är ju på så olika sätt. Av de städer jag varit i, i utlandet är ju Madrid väldigt speciell för mig. Men Barcelona var en härlig stad också och annars är det nog Rom och Rio de Janeiro som tillsammans toppar listan. De städer som inte imponerat supermycket på mig är Buenos Aires, Lima, Montevideo och Athen. Bangkok och London var helt okej och städerna i Tyskland imponerade väl inte speciellt men där var det ju helt underbar stämning som färgade intrycket rätt hårt kan jag tro. Toronto gav ett rätt mäktigt intryck när vi kom dit på kvällen och det var mörkt men ändå ljust av alla lampor och skyskrapor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0