Mål 2013

Så då slår jag på stort med ett kanske fjärde inlägg för dagen. Kom på att jag ju inte har skrivit ner årets mål och det kan vara ganska bra att göra det så jag kan gå tillbaka och utvärdera det sen...
 
Mål 2013
 
Huset
Framsteg när det gäller vår tomt, som minst ska det finnas en gräsmatta iaf.
Framkallning av foton som får pryda väggar i huset
Sy klart gardiner
 
Träning och hälsa
Träna mer och relativt regelbundet
Cykla iaf då och då till jobbet
Äta med måtta
Planera killarnas träningar bättre än jag gjort under hösten
 
Jobb
Bli bättre på att göra mål och syfte med lektionerna tydliga för eleverna
Bli bättre på att knyta ihop säcken i slutet av lektionerna
Läsa lite mer facklitteratur
 
 
                                  Överlag ska jag försöka få lite mer klarhet över mitt privatliv                                  och försöka hitta en bra balans med jobb, träning och fritid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0