Januari 2013

jag snor lite inspiration från en blogg jag läste. Känns som om den kanske egentligen är konstruerad för någon av de yngre förmågorna i landet och alla dagar kanske inte passar mig och jag kommer kanske missa vissa dagar men jag kör på lite som jag vill :-)

Dag 1- En bild på mig själv.
Dag 2 - En låt du lyssnar på väldigt ofta.
Dag 3 - En bild av en person du kan berätta allt för.
Dag 4 - En film du kan se om och om igen.
Dag 5 - En plats du gillar att vara på.
Dag 6 - Hit vill jag åka.
Dag 7 - En bild du börjar gråta över.
Dag 8 - Någon du saknar.
Dag 9 - En gång i ditt liv när du var lycklig.
Dag 10 - en bild som gör dig lycklig.
Dag 11 - Något du älskar att göra.
Dag 12 - En låt du lyssnar på när du är ledsen.
Dag 13 – Något du gör när du är ensam.
Dag 14 - Din favorit stad.
Dag 15 – En person du litar på.
Dag 16 - En låt du gillar.
Dag 17 - En sanning om dig.
Dag 18 – Din profilbild med flest likes.
Dag 19 - Den person som känner dig bäst.
Dag 20 - En person du vill vara med.
Dag 21 – Din favorit plats.
Dag 22 - Vad jag vill göra nästa sommar.
Dag 23 – Vilket land var du i senast.
Dag 24 - en bild du gillar på dig själv.
Dag 25 - Din favoritsak i rummet.
Dag 26 - Mitt favoritplagg.
Dag 27 - Någon du träffade nyligen.
Dag 28 - En vän du aldrig vill förlora.
Dag 39 - En bild som du älskar.
Dag 30 - En bild på ditt rum:
Dag 31 - Vad måste du göra år 2013 som ett mål.

Får väl ta tag i det på en gång eftersom jag redan missat en, galet att det redan är 2 januari 2013. Det här är min sista hellediga dag och på sätt och vis känns det tråkigt att ledigheten rusat förbi men samtidigt ser jag verkligen fram emot att börja jobba också, jag har det oförskämt bra som är ledig ganska mycket men som också älskar att jobba som lärare.

Imorgon är det träningar, på fredag ska jag jobba (på eget initiativ och därför vilken tid jag vill), på lördag är det match i västerås och på söndag är det hemmamatch. En ganska härlig mjukstart som nog bara är bra för att jag ska komma in i rätt dygnsrytm och komma bort från segheten som slagit rot i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0