En person du vill vara med

Det är ju omöjligt att säga bara en. Jag har många människor runt mig som jag verkligen vill vara med och som jag lyckligt nog ofta är med. Sen så är det några som jag träffar på tok för sällan, som Karin tillexempel. Sen kan jag sakna min morfar ibland, han var min favoritsläkting när jag var liten men dog när jag gick i trean. För tillfället finns det massa små ögonstenar som jag saknar som bara den och vill träffa igen, ska nog på besök på gamla jobbet den här veckan tror jag.
Sen så finns det ju människor som jag väldigt gärna på sätt och vis skulle vilja träffa en stund för att få träffa dem personligen och se om de är som jag föreställer mig och få höra hur de ser på vissa saker och ting, typ raul, ramos, casillas, zlatan, mandela, paulo coelho. Haha tycker om mixen av människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0