En låt jag lyssnar på väldigt ofta

Det finns faktiskt ingen. Jag är troligtvis en av de människor som lyssnar på musik mest sällan i hela världen. Det är inte så att jag har något emot musik eller tycker att det är hemskt att lyssna på det men jag har absolut noll intresse av det och har helt enkelt inte en tanke på att någonsin sätta på musik. De få tillfällen som det händer att jag lyssnar på musik är möjligtvis i bilen, (så lite oftare på sista tiden eftersom), möjligtvis när jag springer ensam (och det händer ju riktigt ofta), eller när jag går ut (och det händer ju ännu oftare).
 
Sen så har jag några låtare som jag blir glad/ledsen/rörd/sentimental av att höra för att jag förknippar dem med något speciellt bland annat;
 
Just idag är jag stark
Conserning Hobbits
My heart will go on
Sommartider
Zlatan-låten
Lyberian girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0