En låt jag lyssnar på när jag är ledsen

Jag lyssnar ju som sagt inte så mycket på musik så här kan jag inte välja någon. Men jag har faktiskt en låt som brukade pigga upp mig när jag skulle gå upp på morgonen förrut. Jag satte den som alarm på min mobil och den fungerade faktiskt rätt bra som väckarklocka. Jag kan ju inte påstå att jag blev pigg och på strålande humör direkt för jag hatar att vakna av väckarklocka och veta att jag måste gå upp men ibland blev jag faktiskt på riktigt bra humör till väldigt stor del av den där låten och vad den påminde mig om.
 
Det var Frans låt om Zlatan och påminde mig såklart om tysklandresan och allt vad den inneburit för mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0