En gång i ditt liv när du var lycklig

Jag har många underbara minnen och när jag ser tillbaka på mitt liv har jag i stort sett alltid varit lycklig. Jag har väl haft helt osannolik tur helt enkelt och det är jag sannslöst tacksam för. Dessutom är jag ganska bra på att se det positiva och därför tror jag att jag uppfattar mitt liv positivt och lyckligt. Skulle jag istället vara ypperligt begåvad på att hitta nackdelar och allmänt pessimistisk skulle jag säkert kunna framställa ett iaf något sämre liv. Så jag har lite svårt att bestämma vilket minne och vilken gång jag ska välja. Men det är främst ett ämne jag tänker på faktiskt och kanske har det att göra med att vi fick en uppgift i skolan när jag var tio år, vi kom tillbaka från sommarlovet och skulle skriva och rita om vårt bästa minne från sommarlovet och jag ritade mitt handbollslag när vi vunnit eken cup. Det var nog mitt lyckligaste minne från den sommaren i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0