En bild av en person jag kan berätta allt för

Jag har, lyckligt nog, många människor i min närhet som jag vet att jag kan lita på till hundra procent. Det finns flera som jag skulle kunna berätta precis allt för men det finns en person som jag berättar allra mest för, inför andra kan jag ibland kanske censurera lite av det jag säger eller iaf tänka efter innan jag uttrycker känsliga saker. Men Kjell är den person som jag utelämnar mig själv allra mest till.
Direkt när jag träffade honom fick jag väldigt bra kontakt med honom och jag som annars brukar vara väldigt försiktig och blyg vågade nästan direkt vara mig själv helt och hållet, mer än vad jag kan vara med vissa som jag känt i flera år.
Detta är jag såklart otroligt glad och tacksam för och jag tror att det är mycket på grund av det som jag själv har kunnat utvecklats så mycket under den tiden jag har känt honom. Jag tycker själv att jag har blivit en bättre människa sen jag träffade honom och det är tack vare honom och vår relation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0