Snart helg

Nu är det bara några timmar kvar så är arbetsveckan slut, jag tyckte precis den började. Imorgon blir det partaj med nya jobbet. Vi ska på Golden Hits och det ska väl bli festligt hoppas jag. Jag har lite beslutsångest om jag ska åka direkt eller komma hem emellan, det lutar väl åt det sistnämnda iaf om jag kan lyckas tigga till mig skjuts till kollegan som vi ska träffas hos först. Skulle va smidigt att ha bilen hemma på lördag förmiddag när jag ska ner till killarnas samling.
På lördag är det match för killarna som sagt. Förra matchen har ju ökat förhoppningarna en del inför den här matchen och det kanske är lite dumt, helt plötsligt riskerar jag ju att bli fruktansvärt besviken om vi nu inte spelar väldigt bra eller plockar poäng.
Efter den spelar herrarna och sen blir det lite mat innan vi ska fira Disa som fyllt år. Det ska också bli skojsigt, hoppas jag inte är alltför seg när jag nu för första gången på 9? år ska gå ut två dagar i rad. Till råga på allt för andra helgen i rad. Vilken partypingla jag blivit ;-) Sen ska jag ta det lugnt resten av året :-) Det som är irriterande är att jag missar reals match på lördag, precis som förra lördagen :-( å sist gick det inge bra alls och delvis var det nog mitt fel för jag hade ju varken tröjan på eller popcorn i andra halvlek. Vet inte om jag orkar dra på mig en förlust till så tröjan kanske får följa med ;-) har ändå ingen aning om vad jag ska ha på mig, inte imorgon heller för den delen, attans det borde jag nog bestämma snart.

Idag var de här och fixade vårt internet, tog 2-3 timmar så slutade det fungera igen. Tur att man har mobilen, och kan internetdela med sin padda :-) Det är galet egentligen att vi har tre datorer, en iPhone och en iPad i det här hemmet där det trots allt bara bor två personer. I början kände jag mig lite handikappad av att inte kunna surfa som jag ville och brukar men nu börjar jag vänja mig. Jag kommer ju trots allt ut på nätet även om det inte är hundra upp och hundra ner och på mina vanliga apparater med inställda bokmärken och annat. Man får ju lite tid över att syssla med annat, den tiden har jag lagt på att spela ett gamalt dataspel jag brukade spela när jag var yngre, farao. Väldigt givande och värdefull sysselsättning om ni frågar mig. Nu ska jag hoppa in i duschen och äntligen tvätta håret med mitt favoritschampoo igen, jag brukar alltid ha massa flaskor hemma men insåg när jag skulle iväg på matchen i lördags att alla var slut och fick då grabba tag i nödlösningen som var en schampooflaska jag misstagit för duschcreme tidigare och jag kan säga att håret inte alls blev sig likt. Jag var tvungen att tvätta det redan i måndags igen och typiskt nog glömde jag köpa nytt då så jag fick använda samma nödlösning igen, men nu visste jag bättre och kom ihåg att handla kvalitetsprodukter på coop innan träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0