Härlig dag

Idag är en av de härligaste dagarna på hela året tycker jag. Det är nämligen dagen då man verkligen känner hopp om våren. Solen skiner på en klarblå himmel och snön smälter. Jag satt ute i kanske en timme och hade bunkrat upp med täcke men det behövdes inte direkt. Jag gick in för att det nästan blev lite för varmt att sitta i mjukisbyxor och trekvartsärmad topp. Nu sitter jag ju visserligen väldigt skyddad från vinden på min förstukvist men ändå.
Att jag är ledig och för första gången på flera dagar känner smaken av det jag stoppar i munnen och fick ett överraskande och trevligt besök av en person jag saknat väldigt mycket gjorde ju bara att dagen blev ännu mer fantastisk. Och än är den inte slut så nu ska jag njuta av resten av dagen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0