Snart sovdags

på en träningskväll och klockan är inte ens tio, vilket betyder att det fortfarande är handbollsträning. Jag bestämde mig rätt tidigt för att jag inte skulle gå. Jag har varit väldigt trött sen förra arbetsveckan och falun på det och idag var ju första skoldagen och jag kände att jag helt enkelt inte kommer klara av att ta emot eleverna på ett bra sätt om jag skulle tränat till tio ikväll. Jag bestämde mig faktiskt för att gå från jobbet rätt tidigt och träna på egen hand före killarnas träning. Det blev dock senare än jag tänkt som vanligt och jag hade visst glömt löparskorna så jag var tvungen att åka förbi hemma så det blev väldigt knappt med tid. Så det fick bli en kort runda i spåret och lite intervallen och sen ner till killarnas träning. Jag hade nog hoppats på att jag skulle nästan flyga fram i spåret eftersom jag äntligen upplevde i helgen att det släppte en hel del med segheten i kroppen men tyvärr så gick det inte särskilt fort. Lite bättre tempo än de senaste gångerna men ändå sämre än den gamla vanliga tiden. Jag var hemma färdigtränad och så (även om det var en mindre givande träning säkert) strax efter sju, helt galet skönt och som sagt tränar de säkert fortfarande i hallen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0