Sådärja!

Då var allt som vanligt igen då. Jag är trött men lycklig efter en härlig arbetsvecka. Det har varit en toppenvecka på många sätt och jag har aldrig tidigare känt mig så förberedd och strukturerad inför ett läsår. Jag längtar så mycket efter att träffa alla barn och få jobba ihop den här gruppen till en helt fantastisk klass :-)

Kan dock erkänna att jag inte orkar röra en muskel, hela jag ligger utdöd raklång i sängen, fast jag rör dock på tummarna så nog finns det mer ork än jag tror. Kom nyss hem och planen var att köra ett pass på ct och sen duscha, tvätta håret och packa för att sen bege mig ner till bussen(tur att jag åker lite senare än vanligt). Får se om jag lyckas ställa mig upp och svida om till träningskläder. Kan ju villigt skriva att det för tillfället känns mer lockande att sova hela helgen än att åka till falun men jag är helt säker på att det kommer bli väldigt skoj när jag väl kommer iväg. Hoppas bara jag orkar med nästa vecka också men det ska väl gå bra.

Måste ju bara få säga att det är viss skillnad på att träna 5-6 killar i jämförelse med över tjugo typ. Den här veckan har vi kört med P99 vilket har gjort att vi varit många. Riktigt skoj har det varit iaf. Nu i falun är det bara PA men vi har rätt många som ska med så det känns väldigt roligt. Det kommer dock bli mycket som vanligt. Typ 11,5 timmar med träning varav sex timmar är träning för mig. Och de andra timmar a ska ju både planeras och genomföras. Utöver det är det 3-4 möten att gå på, planera och leda. Det är ju bra tur att man har blivit lite äldre och inte tokröjer hela nätterna längre när man åker på sånt här. Jag var alltid helt död dagen efter ett sånt här läger när jag var liten för jag sov inte många minuter på nätterna. Ikväll kommer jag nog somna så fort madrassen är uppblåst :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0