Bara helgen kvar

Nu är jobbet sjukt nära och det är lite pirrig förväntan blandad med lathetens förskräckelse över att behöva ställa klockan och inte få dra mig i sängen i timmar som jag har gjort så många dagar på sommaren.

Ikväll var det mysigt häng här hemma med en härlig vinst i tp. Imorgon tror jag att jag ska träffa Karin. Jag var sjukt taggad på Boda Borg men fick tyvärr ingen gensvar från Karin så det får väl bli någon annan gång. Jag borde gå och lägga mig nu så jag orkar upp relativt tidigt imorgon så jag hinner springa innan jag ska träffa henne men jag gissar ju att det kanske inte kommer gå asbra med det. Jag sprang iaf imorse men det går fortfarande åt fel håll. Å då tränade jag ändå fem gånger förra veckan och har tränat två andra gånger den här veckan. Jag hoppas verkligen det vänder snart för det kommer inte vara kul att starta handbollssäsongen i sämre kondition än någonsin. Dessutom känns det riktigt orättvist och taskigt eftersom jag faktiskt har ansträngt mig en del för att komma i okej form.

Nä nu säger jag godnatt faktiskt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0