Tiden flög iväg

Jag har de senaste timmarna sökt lite på möjligheterna till vår Afrikaresa och helt plötsligt var klockan jättemycket. Vi har ju varit i kontakt med Kilroy sedan tidigare angående safari och bergsgorillorna men det verkar rätt fullbokat i Juli tyvärr. Det förslag de kunde komma med skulle vara redan från 23 juni och då vet inte jag om Kjell kan vara ledig. Dessutom skulle det vara 14 dagar på gorillatrekking och 10 dagar safari+ zanzibar typ och vi tyckte att 10+8 var i mäktigaste laget vad gäller campingliv :-) Det har iaf fått mig att söka lite mer på egen hand vilket såklart inte är riktigt lika bekvämt och kanske tryggt? men samtidigt kan man ju förhoppningsvis skräddarsy lite bättre och även komma ner i pris lite grann. Jag har hittat väldigt intressanta gorillaturer och även fått en del kontaktuppgifter från Helenas safariresa förra året.

Nu kurrar magen rejält för jag har inte ätit något sen min frukost som bestod av världens godaste äppelpaj :-) Jag är ruskigt sugen på att göra en till kan jag säga. Att jag har vaniljsås kvar gör ju det hela ännu mer lockande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0