pappersröj

Jag kom hem från pappa vid nio och sedan dess har jag röjt en hel del. Jag har samlat på mig olika högar med papper som jag länge tänkt ta tag i och nu fick jag det äntligen gjort. Det var allt möjligt från viktiga dokument, ekonomipapper, handbollspapper, skolpapper och fina teckningar från elever och barn sedan några år tillbaka. Det känns superskönt nu när allt är på rätt plats. Förhoppningsvis kommer jag någon dag bli bättre på att lägga allt på rätt plats på en gång även om jag befarar att det är en brist som jag inte kommer lägga energi på att laga.

Idag gick jag upp strax efter tolv men imorgon ska jag försöka att inte sova riktigt lika länge. Funderar på att trotsa blåsorna på hälarna som börjar ge med sig och gå ut på promenad imorgon. Har ärenden i Vallentuna Centrum och det kan ju vara skönt att få röra på sig lite. Idag kände jag bara av dem en supersnabbis så förhoppningsvis är fötterna helt bra till imorgon. Ska kanske dock inte ha joggingskorna, inte utan att sätta på något förebyggande på hälarna iaf.

Nää nu ska jag småröja i övriga huset också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0