massa kort

De senaste timmarna har jag gått igenom tusentals bilder till mina projekt. De sträckte sig tillbaka flera år i tiden, de första var nog från 04 och herregud vad länge sen det är inser man när man ser bilderna. Fast de bilderna från tre år sedan känns som igår.
 
Under tiden har jag sett tre filmer tron och båda baksmällan-filmerna. Alla har jag ju sett tidigare så man inte behöver hänga med så mycket. Innan det såg vi på snabba cash 2, första gången för mig så det var riktigt skoj och spännande. Jag har tänkt se den sen den kom men det har aldrig blivit av.
Utöver det har jag även hunnit kolla ikapp mig på greys, det är galet vad man hinner med på en dag . Kan ju bero på att jag vaknade före åtta och klockan nu är halv fyra på natten. Tror jag kommer sova lite längre imorgon...

Imorgon kväll ska jag till pappa på middag, kanske möter jag upp systeryster i täby centrum innan det. Jag vill nästan träna men det beror nog mest på att jag har blåsor på båda fötterna och tycker att jag har en helt okej anledning till att inte göra det. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0