Lugn lördag

Idag har jag bara varit hemma. Jag sov ut och gick inte upp förrän halv elva ungefär. Jag har tränat lite, byggt lite pussel, tittat på reals match, ätit mat, suttit en timme i solen, lyssnat på en bok, och sett på film. En helt perfekt lördag.

Imorgon ska jag vara lite duktigare och städa här hemma och deklarera och lite annat smått och gott som kan va bra att få gjort. sen kommer Kicki hit på middag, ska bli skoj.

På måndag är det studiedag vilket jag verkligen ser fram emot. Just nu har jag massa inspiration att utveckla verksamheten och att utvecklas som pedagog och en dag utan lektioner ger ju förhoppningsvis lite tid till detta. Jag tror faktiskt jag ska sätta mig och läsa lite jobbrelaterad litteratur nu. Medan jag hoppas att toronto vinner mot Ottawa. För min del spelar det ju inte så värst stor roll men jag vet ju en som blir tokglad om toronto nu äntligen lyckas kvalificera sig till slutspel för första gången på ett antal år. Just nu i den här matchen ser det dock inte så ljust ut för ottawa är det laget som ligger på lite mer, dock alltjämt 0-0.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0