Längtar

Idag insåg jag att det inte alls är lång tid kvar innan mina favoriter äntligen kommer hem igen. Jag tänkte på veckan som kommer och tänkte att det snart är fredag. Veckorna går så sjukt fort och den här veckan är jag ju dessutom ledig mitt i så jag tror att den bara kommer svischa förbi. Dock lär jag vara deprimerad och förbannad hela onsdagen minst så det kanske inte blir en direkt rolig vecka.
Sen är det ju nästa vecka och den kommer såklart gå ännu fortare för då är jag ju ledig både torsdag och fredag. Och sen kommer dem hem :-D. Det är ju helt galet snart och tur är väl det för nu börjar jag verkligen sakna dem på allvar och längta efter dem.


 
 
Kan tänka mig att de inte är riktigt lika glada som jag att det snart är den 13 maj men det tänker jag strunta i :-)

Kommentarer
Postat av: Tinna

Vi saknar dig också!!! Kanske inte längtar hem överdrivet mycket. Men till dig i alla fall :)

2013-04-29 @ 11:18:32
Postat av: Lili

Då är vi två, både som längtar och som kommer vara sur och ledsen hela onsdagen

2013-04-29 @ 23:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0