Säng ljuva säng :-)

Det var två helger på tok för nära varandra med luftmadrass. Fördelen är väl iof att jag verkligen uppskattar hur fantastiskt det känns att få ligga i min egen säng. Helgen går definitivt inte till historien som den mest lyckade någonsin. Handbollen gick inte direkt bra, visst mötte vi bra lag och säkert mestadels 96:or men ändå är jag besviken rent handbollsmässigt faktiskt. På lördagsmorgonen vaknade jag dessutom till ett sms som skakade hela min värld en aning och inte på något positivt sätt direkt. Nu verkar det ju visserligen ha skakat klart men det är klart att mina tankar har varit på ett helt annat ställe än i göteborg under stora delar av helgen. Är så glad att jag har underbara syskon och en fantastisk kjell som fixar och ordnar när jag är frånvarande.
Men faktiskt när jag tänker tillbaka på helgen är jag ändå glad. Jag trivs otroligt bra med det här laget. Kanske lite för bra, ibland rycks jag med och tror att jag är tonåring igen, som idag på liseberg. Jag blir löjligt förväntansfull och hmm stimmig kan man nog kalla det när jag får springa runt där. Jag är riktigt glad att vi hann med ett besök där även om vi fick det lite stressigt inför tågresan hem. Vi hann iaf med tåget med hyfsad marginal och hann tom köpa med lite mat. Mest glad är jag över att jag får dela allt det här med världens bästa lovi :-)

Nu nya tag och en förhoppningsvis bra vecka. Imorgon blir det nog dock ingen handboll för mig. Ska ta och prioritera familjen istället tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0