Snart semester

Jag är ledig fredag och måndag eftersom jag och Kjell ska åka iväg på en liten tur. Han har fått det i present och vet inte vart vi ska. Jag vet ju vart vi ska men jag har lite svårt att bestämma lite saker som vi ska göra, när och hur och så...
Jag har svårt att bestämma vad jag ska packa och om vi ska ha incheckningsbagage eller inte osv. Då kan jag tänka mig att det är ännu svårare för honom att packa eftersom han inte vet vart vi ska och vad vi ska göra.
Nu har vi iaf fört över en del filmer och så till paddan som vi kan underhålla oss med när vi vill det. Finns en chans att jag sover och han ser på film hela nätterna.
Jag ser verkligen fram emot att komma iväg lite och jag hoppas verkligen att Kjell uppskattar resan och får en härlig upplevelse att minnas för livet.

Medan jag är borta ska jag fundera en del på vad som händer härnäst i mitt liv. Så jag kan ta tag i det när jag kommer hem stärkt efter semestern :-)

Imorgon är det jobb som gäller och en hel del som ska förberedas inför de lediga dagarna. Jag tycker inte om att vara ledig och missa lektioner med mina elever. Men det kan nog vara skönt för dem att få en liten paus från mig. Tycker jag har varit extra grinig och tjatig på sista tiden men det kanske inte är så konstigt eftersom jag varit halvsjuk i tre veckor, idag var första gången på hela tiden som jag vaknade och inte hade ont i hela munnen eller halsen. Tur att jag blir frisk nu när den nästan mest intensiva perioden med omdömen och utvecklingssamtal drar igång.

Känns tråkigt att missa killarnas match i helgen och damernas också för den delen. Hoppas på fyra härliga poäng! Vilket blir tufft, främst med tanke på killarnas motstånd men det är ju absolut inte omöjligt...

Kommentarer
Postat av: Disa

Hoppas ni får en grym resa!! :D

2012-10-11 @ 12:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0